Странице

уторак, 31. март 2020.

Настава на даљину-31. март 2020. године, 4. разред

СРПСКИ ЈЕЗИК
Наслов за свеску: Анализа писменог задатака (и данашњи датум)
ПРВА АКТИВНОСТ: Нацртај "паукову мрежу" и анализирај твој састав под називом "Особа којој се дивим". Речи  за мрежу су:  рукопис,  композиција, дужина и повезаност реченица.
ДРУГА АКТИВНОСТ: Из састава препиши придеве, одреди њихов род и број.

  МАТЕМАТИКА
Наслов: Исправка писменог задатка (и данашњи датум)

Преписати текст задатака и урадити их.


ПРИРОДА И ДРУШТВО
Наслов за свеску: Биљни и животињски свет у Србији (и данашњи датум)
ПРВА АКТИВНОСТ: Препиши следећи текст.
СТАНИШТЕ ЈЕ МЕСТО ГДЕ ЖИВЕ БИЉКЕ И ЖИВОТИЊЕ:
ЖИВОТНУ ЗАЈЕДНИЦУ ЧИНЕ БИЉКЕ И ЖИВОТИЊЕ КОЈЕ ЖИВЕ НА ИСТОМ МЕСТУ.
ЖИВОТНЕ ЗАЈЕДНИЦЕ МОГУ БИТИ: 
а) копнене (њиве, ливаде, пашњаци, шуме, воћњак, виноград) и водене ( реке, језеро, бара, рибњак);
б) природне (шума, ливада, пашњак, река, бара, језеро) и култивисане (њива, воћњак, рибњак, језеро).
Животне заједнице су повезане ланцима исхране који почињу БИЉКОМ, настављају се БИЉОЈЕДИМА и МЕСОЈЕДИМА.
У свакој животној заједници имамо: ПРОИВОЂАЧЕ (то су биљке), ПОТРОШАЧЕ (животиње) и РАЗЛАГАЧЕ.
Биљке су произвођачи јер саме себи праве харну и ослобађају кисеоник.
Србија има врло разноврсне биљке (то је ФЛОРА) и животиње (то је ФАУНА). У равничарским пределим а, поред водених животних заједница, има велики број водоземаца, гмизаваца, риба, тица, инсеката...
Шума има и у равничарским и у планинским областима, с тим што у планинским областима имамо мешовите и четинарске шуме, а у равничарским листопадне шуме. У планинским областима има и пашњака.
ДРУГА АКТИВНОСТ: Радна свеска, стр.41 и 42.

Нема коментара:

Постави коментар