Пројекат се отвара разговором о томе
шта значи бити предузетник. У те сврхе
користи се мождана олуја, а потом се размењују искуства и очавају се
најфрекфентнији одговори. Следи подсећање на радионице о предузетништву које су
реализоване претходних година. Ученици потом добијају задатак да самостално или
у групи одаберу занимање и да на основу тога за наредни час осмисле и креирају продукт којим би своје замишљено
предузеће презентовали другима.
У оквиру радионице "Предузетници у нашем одељењу"ученици по групама презентују своје продукте, а остали
постављају питања. Обнављају се раније стечен азнања о занимањима, али се
води рачуна и о правилима лепог изражавања и о поштовању туђег мишљења.Радове
ученика фотографисати. Следи давање предлога о посети предузетницима у нашем
крају и осмишљавање питања за њих.
|
Организује се и посета предузетницима који се налазе у нашем насељу те ученици добијају задужења и истраживачке задатке. Посетили су млекару.
У оквиру радионице "Активност под лупом посматрача" ученици су одговарали на следећа питања:
|
Нема коментара:
Постави коментар