Циљ радионице: Указати на значај одговорног понашања према другима у конкретним животним ситуацијама;
Наставне методе: Метода разговора, метода писаних радова, метода рада на тексту, метода илустрације;
Наставни облици: Фронтални, индивидуални;
СЦЕНАРИО ЗА РАДИОНИЦУ
1. КОРАК: Час започети користећи мождану олују при чему сваки учеик индивидуално записује шта за њега представља поштеље. Следи размена искустава на нивоу групе. Одговоре записати.
2. КОРАК: "Излистати" садржаје текстова из читанке у којима се говори о поштењу са повратном информацијом;
3. КОРАК: Фронтални рад на текстуалном материјалу уз следеће истраживачке задатке:
- Коју дилему је имала девојчица из приче?
- На који начин је девојчица решила дилему пред којом се нашла?
4. КОРАК: Упоредити искуство сељака из приче са искуствима књижевних ликова поменутих током реализације другог корака.
5. КОРАК: Рад на осмишљавању одељењске заклетве о поштењу врши се фронталним обликом рада.
6. КОРАК: Евалуација часа од стране ученика врши се записивањем активности које су ученицима биле најзанимљивије и давањем предлога за даљи рад.
5. КОРАК: Рад на осмишљавању одељењске заклетве о поштењу врши се фронталним обликом рада.
6. КОРАК: Евалуација часа од стране ученика врши се записивањем активности које су ученицима биле најзанимљивије и давањем предлога за даљи рад.
Нема коментара:
Постави коментар