Странице

Прича о поштеном сељаку

 Циљ радионице: Указати на значај одговорног понашања према другима у конкретним животним ситуацијама;
Наставне методе: Метода разговора, метода писаних радова, метода рада на тексту, метода илустрације;
Наставни облици: Фронтални, индивидуални;

  СЦЕНАРИО ЗА РАДИОНИЦУ

1. КОРАК: Час започети користећи мождану олују  при чему сваки учеик индивидуално записује шта за њега представља поштеље. Следи размена искустава на нивоу групе. Одговоре записати. 
2. КОРАК: "Излистати" садржаје текстова из читанке у којима се говори о поштењу са повратном информацијом;
3. КОРАК: Фронтални рад на текстуалном материјалу уз следеће истраживачке задатке:
  • Коју дилему је имала девојчица из приче?
  • На који начин је девојчица решила дилему пред којом се нашла?
Текст можете преузети OВДЕ.

4. КОРАК: Упоредити искуство сељака из приче са искуствима књижевних ликова поменутих током реализације другог корака.

5. КОРАК:  Рад на осмишљавању одељењске заклетве о поштењу врши се фронталним обликом рада.

6. КОРАК: Евалуација часа од стране ученика врши се записивањем активности које су ученицима биле најзанимљивије и давањем предлога за даљи рад.

Нема коментара:

Постави коментар