Трећи разред
- Зарупски, С., Влаховић, Б.(2013): Математика 3, Уџбеник за трећи разред, Београд: Едука
- Јовичић,З. (2019): Интегративна настава 1-Примери организације у првом разреду основне школе, Београд, Едука
- Матановић, В. и сар. (2008): Природа и друштво за трећи разред 3а, Уџбеник са радним листовима, Београд: Едука
- Приричник за учитеље Природа и друштво за трећи разред основне школе, преузетоса https://www.eduka.rs/upload/document/planovi%20i%20prirucnici/3%20razred/priroda%20i%20drustvo/Prirucnik.pdf
- Тодоров. Н., Зарупски, С. (2011): Радна свеска 3, Српски језик за 3. разред основне школе, Београд: Едука
- Филиповић,А.(2019): Интегративна настава 2-Примери организације у другом разреду основне школе, Београд, Едука
Четврти разред
- Вдовић, Љ., Матијевић, М. (2013): Природа и друштво, Уџбеник за четврти разред основне школе, Београд: Едука
- Годишњи план рада, преузето са https://www.eduka.rs/za-nastavnike/planovi-pripreme-i-prirucnici-uz-udzbenike/4-razred-osnovne-skole
- Зарупски, С. (2010): Матетика 4, Уџбеник за четврти разред основне школе, Београд: Едука
- Јовичић,З. (2019): Интегративна настава 1-Примери организације у првом разреду основне школе, Београд, Едука
- Тодоров, Н. и сар. (2008): Радна свеска, Српски језик за четврти разред основне школе, Београд: Едука
- Тодоров, Н. и сар. (2008): Трешња у цвету, Читанка за четврти разред основне школе, Београд: Едука
- Филиповић,А.(2019): Интегративна настава 2-Примери организације у другом разреду основне школе, Београд, Едука
Опис рада: Рад под називом "У дечјем свету" заснива се на хоризонталној и вертикалној интеграцији наставних садржаја. Сви садржаји се концентришу око књижевних ликова-два дечака и две девојчице-који се сучељавају са разним изазовима, те се ученици стављају у ситуацију да им на том путу буду од помоћи. Материјал за час Математике написан је латиничним писмом са циљем да се у интегративном дану увежба и примена другог писма. Тумачење непознатих речи на часу Српског језика излази из традиционалних оквира и поприма елементе тзв. изокренуте учионице. Већина задатака је осмишљена тако да се знање повезује и са поменутим књижевним јунациама, али и са реалним животним ситуацијама. Разноврсност метода, наставних облика, примена ИКТ-а, међупредметна повезаност, Lapbook израђен за сваког ученика (што у малим сеоским одељењима, због малог броја ученика, за учитеља и није тако захтрван задатак), настава Физичког васпитања креирана за реализацију свима нама доступним реквизитима... део су онога што приложени рад чини примером добре праксе.
Текстуални материјал за израду Lapbook-a за 3. разред доступан је НА ОВОМ ЛИНКУ. Материјал за 4. разред доступан је НА ОВОМ ЛИНКУ.
Текстуални материјал за израду Lapbook-a за 3. разред доступан је НА ОВОМ ЛИНКУ. Материјал за 4. разред доступан је НА ОВОМ ЛИНКУ.
Нема коментара:
Постави коментар