Странице

петак, 5. октобар 2018.

Настава која мотивише

Неки је називају амбијенталном, неки изванучионичком, неки чак и теренском наставом, а за нас је то једноствано НАСТАВА КОЈУ ОБОЖАВАМО. Неуобичајен приступ реализацији садржаја наставног предмета Српски језик реализован је у школском дворишту. Ученик првог разреда  обрађивао је  глас и штампано слово Оо,  ученици другог и трећег разреда радили су садржаје који се односе на род и број именица, док су ученици четвртог разреда обнављали раније стечена знања о именицама. Занимљив сценарио за час огледао се у активностима које су ученици, као и присутни  окарактерисали као врло мотивишуће. Бушење балона,слагалица, сакупљање папирића, тражење  слова направљених од дрвених палица, скакање по моделу, писање слова штапом по трави и ваздуху, израда слова од каменчића, "тражење" именица у школском дворишту, трагање за градивним именицама, откривање шта се налази у најлон кеси која је на јабуци или у пластичном џаку, разликовање рода и броја прикупљених именица, необичне круне, спој математике, српског језика и физичког васпитања... део су онога што је очарало моје малишане.

Нема коментара:

Постави коментар