Странице

четвртак, 21. мај 2020.

Настава на даљину-21. мај 2020.године, четврти разред

СРПСКИ ЈЕЗИК
Наслов за свеску: Исправка писменог задатак 
Назив теме саписменог задатка (и датум)
ПРВА АКТИВНОСТ: Писаном ћирилицом написати побољшану верзију рада и исправити грешке које су наведене  појединачно за сваког ученика. Шифре за сваког ученика достављене су путем групе. Рад се неће признати уколико није написан  писаном ћирилицом.
УЧЕНИК 1: Општи утисак о раду је одличан. Има потребну дужину, рукопис је добар, рад одговара теми, испоштована је композиција, а добро је урађена и процена путем "паукове" мреже.Рад је на време достављен. Исправити: уписати датум, реч НЕЋЕ није правилно написана (прво слово је латинично), исто важи и за реч КУЋИ. Другачије формулисати реченицу  која почиењ речима: Када се забава буде завршавала... Исто важи и за реченицу у којој се појављују речи: Када је још једна...Бака ће седети са вретенима је исправно, те треба исправити и овај део.  ПОЉУБИЋЕ ЈЕ се пише одвојено.
УЧЕНИК 2: Рад има потребну композицију, рукопис  је задовољавајући, а на тему је делимично дат одговор.Одлична је 2паукова" мрежа.  Продужити рад и убацити део са принцем. Изнад рада убацити комплетан наслов и датум. Рад је достављен после предвиђеног термина. Исправити: ЦЕЛО КРАЉЕВСТВО (сам уочити грешку), НАПУНИЛА, СТОГОДИШЊИ САН.
УЧЕНИК 3: Рад има потребну дужину и одговара теми, рукопис је добар, достављен на време, али недостаје комплетан наслов. Није достављена "паукова" мрежа.Исправити следеће речи: ЈЕДНОМ,КРАЉИЦА, ПРОЋИ ЋЕ, ДВОРЦУ, НЕКО (уочи ти грешку). Реченицу која почиње речју ОХ" написати као управни говор.

МАТЕМАТИКА
Наслов за свеску: Мрежа квадра и коцке (и датум)
ПРВА АКТИВНОСТ: Пратити ТВ час и сачинити запис за свеску.
ДРУГА АКТИВНОСТ: Урадити у Уџбенику, стр. 90 и 91.

ПРИРОДА И ДРУШТВО
Наслов за свеску: Твоје тело
Пубертет и здравље (и датум)
ПРВА АКТИВНОСТ: Преписати питања са 87. и 89. стране у Уџбенику и на основу текста писмено одговорити на њих.
ДРУГА АКТИВНОСТ: Радна свеска, стр. 50 и 51.


Нема коментара:

Постави коментар