Странице

среда, 9. октобар 2019.

Техника учења таблице множења

Рукa je моћан, баш моћан симбол-она свему даје свој печат. Рука нам служи да се рукујемо, да се упознајемо, руком машемо, поздрављамо друге, молимо, грлимо, руком исказујемо страх, узбуђење, руком и молимо и молимо се... И тако у мору онога што се руком може урадити, данас смо научили како да употребом руку множимо. Тиме смо дали скроман допринос мотивацији и занимљивом приступу таблици множења. Тим поводом реализована је и радионица.

Како су ученици савладали овај начин можете погледати овде.
ТРЕЋИ   И ЧЕТВРТИ РАЗРЕД
Наставни предмет: Час одељењског старешине
Час по реду: 6.
Наставна јединица: Teхнике учења таблице множења
Циљ наставног часа: Усвојити занимљив и несвакидашњи поступак множења бројева.

ОПЕРАТИВНИ ЗАДАЦИ НАСТВНОГ ЧАСА
Образовни задаци наставног часа:  Усвојити занимљив и несвакидашњи поступак множења бројева.

Функционални задаци наставног часа: Примена усвојеног начина множења  при решавању задатака..
Васпитни задаци наставног часа: Развијање љубави према математици.

Наставна средства: видео снимак, нацртане руке, задаци
Активности ученика:разговарају, одговарају на питања, множе, такмиче се
Литература: /
ТОК ЧАСА:
Уводни део: Са ученицима се разговара о томе где се множење као рачунска операција среће у свакодневном животу. Разговара се о компонентама код множења.
Најава наставне јединице.
Главни  део: Ученици се упознају са садржајем видео снимка. Скреће им се пажња да обрате пажњу на начин обележавања прстију.

Након дискусије о садржају видео снимка, ученици од листа из блока режу руке које су контуре пре тога нацртали.

Демонстрира се поступак множења., а затим се приступа вежбању појединачних примера. На крају организовати такмичење у паровима.

Завршни део: Самопроцена данашњих активности.
Евалуација наставног часа:

Нема коментара:

Постави коментар