Рукa je моћан, баш моћан симбол-она свему даје свој печат. Рука нам служи да се рукујемо, да се упознајемо, руком машемо, поздрављамо друге, молимо, грлимо, руком исказујемо страх, узбуђење, руком и молимо и молимо се... И тако у мору онога што се руком може урадити, данас смо научили како да употребом руку множимо. Тиме смо дали скроман допринос мотивацији и занимљивом приступу таблици множења. Тим поводом реализована је и радионица.
Како су ученици савладали овај начин можете погледати овде.
ТРЕЋИ И ЧЕТВРТИ РАЗРЕД
|
Наставни предмет: Час одељењског старешине
|
Час по реду: 6.
|
Наставна јединица: Teхнике
учења таблице множења
|
Циљ наставног часа: Усвојити занимљив и несвакидашњи поступак
множења бројева.
|
ОПЕРАТИВНИ ЗАДАЦИ НАСТВНОГ ЧАСА
|
Образовни задаци наставног часа: Усвојити
занимљив и несвакидашњи поступак множења бројева.
|
Функционални задаци наставног часа: Примена усвојеног начина множења при решавању задатака..
|
Васпитни задаци наставног часа: Развијање љубави према математици.
|
Наставна средства: видео снимак, нацртане руке, задаци
|
Активности ученика:разговарају, одговарају на питања, множе, такмиче се
|
Литература: /
|
ТОК ЧАСА:
|
Уводни део: Са
ученицима се разговара о томе где се множење као рачунска операција среће у
свакодневном животу. Разговара се о компонентама код множења.
Најава
наставне јединице.
Главни део: Ученици се упознају са садржајем видео снимка.
Скреће им се пажња да обрате пажњу на начин обележавања прстију.
Након дискусије о садржају видео снимка,
ученици од листа из блока режу руке које су контуре пре тога нацртали.
Демонстрира се поступак множења., а затим се
приступа вежбању појединачних примера. На крају организовати такмичење у
паровима.
Завршни део: Самопроцена данашњих
активности.
|
Евалуација наставног часа:
|
Нема коментара:
Постави коментар